Näytä yksittäinen viesti
  #100  
Vanha 11.01.2005, 19:10
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.519
Perusasetus

Lainaus:
quote:Ei oo hyvää suunnistustaitoista apparia joka viittis olla mun kanssa Suzukin kokoisessa autossa riittävän pitkään<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>165/75,15 gumeillahan sinne kantsuu mennä<img src=icon_smile_dead.gif border=0 align=middle>
Mää voin lainata itseni appariksi, riittävän sähkövinssin ja boggerit alle. No kumit ehkä ei oo hyvä juttu, mutta muu onnistuu. Mennäänkö?

/* Life Begins at 35" */
Vastaa lainaten