Muutaman tunnin ehti juhannuksen vietolta tallissakin piipahtaa, tästä lähettiin ja tuon verran vanhoja
leikkelin tässä vaiheessa pois:

Ja tämän verran ehdin saada aikaseks:

Pikku hiljaa...
Seuraavaks korjaa kuskin etunurkan koteloinnin ja pintapellit niin saakin jo saumojen hionnan jälkeen tekasta
varsinaisen uuden lattiapellin kuskin jalkotilaan. Tuossa vaiheessa kori pitäs olla jo sen verran jäykkä eli pahimmat
paikat (molemmat jalkotilat) korjattu, että vois pihalle viritellä korkeat 'pukit' ja ketjutaljalla käyttää koria
rungolla sovituksessa että näkee pitääkö jotain muuttaa rungossa/tekniikassa/korissa uusista
ratkaisuista johtuen. Samalla näkee miten bökkeröt mahtuu pyöränkoteloihin ja tartteeko kuinka paljon tehdä tilaa niille...