Viikonloppuna tuli käytyä Raajärvella safaroimassa mahtavassa seurassa.
Suzuki senku vaan porskuttaa etiäpäin,
lapland trophyyn olisi seuraavaksi tarkoitus lähteä, sitä ennne to do listalla olisi.
-kytkin paketin vaihto
-akselitiivisteen vaihto etuputkeen
-sovitella 33 " renkaat alle
-etumurikkaan pinionin stefa
ja evkä pientä alustan säätöä, takavinssin asennuksen jälkeen calminin lehtipakat alkoi nöyrtymään takapäästa.....