Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote: quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Niin, ja Pajeron alkuperäisistä rengaskoista tuolla Mitsun sivuillakin keskustelleille (PaJeRo ja L-200) tiedoksi että (uusikorisessa 92-> Pajeron GLS-mallissa on ollut aina tyyppikatsastettu myös Suomeen 265/70R15 rengas, eli 32x11.50R15 on mahdollista muutoskatsastaa ilman mitään dokumenttia. Tarkastan huomenna vielä STRO:sta, älkää ny kukaan menkö vielä ostamaan renkaita!
--------------------------------------------------------------------------------
Jep,
jos minä katsoin oikein, niin 265/70R15 on 753mm ja 32x11.5R15 on 801mm, eli -MaTTi- taitaa olla oikeassa. Tässä kohtaa on eduksi katsoa nuo lukemat kirjasta, ainakin laskennalliset mitat ovat 751.84 mm/813.05 mm, joten niillä tuo ei olisi mahdollista.
Tuo 32" on jäänyt ainakin minulla vähemmälle huomiolle...varsinkin kun ite ajan vanhalla -89 pajerolla, johon ei saa kuin nipin napin ne 31" alle.
--
T: Pasi & Pajero -89 3.0V6
|
Oikein olet STROsi lukenut. Eli uusikoriseen (->91) saa 32x11.50R15 muutoskatsastettua ja vanhempaan 31x10.50R15 on maksimi tämän hetkisillä tiedoilla.
|
Miksipäs sitten antoivat luvan vain 31" vai eivätkö tienneet että tuonti pajeroni (saksasta) on lähtenyt tehtaalta 31*10,5 R15 kumeilla. Oliskohan pitänyt mainita erikseen tuota? Suomeen tullessa alla oli 33" ja hyvin sopi pyorimään tuossa uudempi koppasessa ainakin (1.5" korin korotus). Mallihan on -95 GLS
" King of the road & OFFROAD "
Mitsubishi Pajero 2.8TD
BFGoodrich AllTerrain T/A 31*10,5 R15