Viestiketju: Syrjähyppy HJ61
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.06.2015, 22:29
Mela-Antero Mela-Antero ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 01.06.14
Sijainti: Keuruu
Perusasetus

Heipä taas !

Nykyäänkun satunnaisia selkäkipuja ilmaantuu niin piti alkaa hojokkeliin sovitella nasakampaa penkkiä, Ja sopivasti kun työmaalla oli siivouspäivät, eli siis mä kannoin kaikenmaailman romua selkä vääränä roskapytyistä omalle pajalle mukaan tarttu siis 08 sti spec c imprezan penkki. Sovitus oli tosi helppo

Hj:n omalla kannakkeella tuli kivaan kohtaan, vähän aavistus ulkoreunaan autoa, mutta sinälläänsä hyväkin että mukavempi tiiirailla ulos kurkottelematta, loput kiinnikkeet kävikin suoraan irti poraamalla/kääntämällä/anastamalla yks korva orkkis penkistä. Enempää en ottanu sovituskuvia kun tahti muuttu eikä siten anna ammattiylpeys ottaa niistä kuvia

isoimmat hiirenpaskat kun lapioi pois ja kylvetti puhistusvaahossa niin ihan kiva tuli, kohta se on ravassa kuitenkin...

Yks ilta kattelin shark tank ohjelmaa niin iski hirvee puuska että pakko mennä tekeen putkipuskuri ja sit löytykin jemmoista vanha Custom Cagesin pääkaari niin se piti pilputa parempaan käyttöön

Samalla piti entisöidä nokkamaski politiikkaa, muoviruuvikikkulat sattu oleen priimakuntosia niin napsuttelin ne talteen pikkuautohommia varten ja heppailin tilalle m4 hitsimuttereita, ja kuusiomolo ruuvilla maskihilppeet kiinni

Ihan millilleen symmetrinen ei tullu, mutta kivaa oli pitkästä aikaa mikilläkin roiskia putkia kiinni ku ei tarvinnu niin justiinsa sovitella Valot peittyy tarkotuksella/puolivahingossa/mad max lookin takia. Koska oon jo turtunu näihin lazerlamp/xenon valoihin niin ei noi orkkis valot kyllä muuta virkaa hoitanu kun upeeta ulkonäköö viimeistelemässä, niin saikin mun puolesta peittyä, ettei oo suotta särkymässäkään kun tuntuu että aina joku karahka lyö valoihin... Samalla tuli maski korjattua, hinkattua ja sipastua mattamustaks

Mutta viimeaikoina aika pahasti noussu taas rallikuume esiin, eikä tilannetta helpottanu yhtään yhen rallin kartturointi, niin mitähän tämmösen kilvettömän rapiat 200 tuhatta ajetun Hojon arvo on ? Vielä jos kerkeen sen keulan törsiä kolmiolinkillä ja orbilla että täysin mehtävehkeen status... Kun saattaa iskee varainkeruu soraränniin siirtymisen takia
Vastaa lainaten