Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO
Kaikkia kuumakalleja sitä onkin, ja tommosesta asiasta. Jossa ei vissiin vielä edes riidelty???
|
Minulla tuossa joku aika sitten ruokakaupan pihalla kurvasi joku 40-50v bemarimies ensin likipitäen minun varpaille (jouduin siis väistämään, ettei tullut osumaa), sen jälkeen meinasi peruuttaa vaimon päälle joka työnsi ostoskärryjä missä oli vauvakin kyydissä.
Ukko kun tuli autosta ulos niin kysyin että onko noin kova kiire, että ensin pitää koittaa ajaa etuperin minun päälle, ja sitten vielä peruuttaa vaimon päälle. Siitä totesi että mitenniin, sulla näytti kiire olevan kun alle olit kävelemässä (kävelin siis parkkialueen sivuväylän reunaa, melkein oman auton kohdalla). Suosittelin peiliin katsomista, ja jatkamaan matkaa ruokakauppaan ja olemaan rauhassa.
Siitä ukko kuitenkin riemastui ja alkoi rähjätä. Siinä vaiheessa kun alkoi uhkailemaan jo terveydellä ja kaivoi X3:nsa takakontista pitkävartista 10kg lekaa, totesin hänelle että nyt sinulla on todella hyvä syy poistua paikalta ja äkkiä, ettei käy huonosti. Minulla ei todellakaan ole tapana riehua, mielummin kävelen pois. Mutta siinä vaiheessa kun minun, jonkun läheisen tai muuten sivullisen terveyttä uhataan, en ota asioita kovin kevyesti. Kaipa tuo 15 vuoden kokemus JV- hommista saa tietyn moodin päälle. Ymmärsi sitten lopulta lähteä, onneksi - vähemmällä pääsee kun ei tarvitse viranomaisten välityksellä asioita selvittää.
Kyllä noita kaikensortin urpoja, sekopäitä ja hulluja tuli nähtyä sinä aikana kun JV keikkaa heitin keskimäärin muutaman kerran viikossa tuon 15 vuoden ajan. Tämäkin kaveri oli aivan tavallisen näköinen, siististi pukeutunut keski-ikäinen, ajoi uudehkolla (max. muutaman vuoden vanhalla) BMW:llä, mutta herkässä oli mielentila. Omituisista asioista ihmiset räjähtää, vaikka itse on omalla virheellisellä toiminnallaan aiheuttanut koko tilanteen.