Aikani kattelin tuubivideoita kombikoneesta ja aiemminkin on kiinteistöhuollon kokemusta Huskin vastaavasta niin meninpä noutamaan monitoimivekottimen. Heti joutui tunnustamaan tietämättömyytensä mosasta, pörisee venttiilitekniikkansa vuoksi kuin nelitahti mutta syö öljybensaa. Mikäs tää oikein on?
Sattui semmoinenkin omituisuus että olin ostavinani 130 KM:n, vetäisin mökillä jo muutaman aarin heinää nurin ja sitten kone takapaksiin ja huomasin mallimerkinnäksi KM100...kuiteissa ja kaikissa dokkareissa seisoo 130 KM

Vein kikottimen tiskille ja odottelen myyjän toimenpiteitä.
Mutta satkullakin heinä kaatui napakasti, tosin ei sitä oo kyllä tottunut tasaiseen pärinään kun perus kakstahtisella tulee ulvauteltua liikkeen mukaan. Tuo ei ole läheskään samalla tavalla kierrosherkkä. Mutta mites on, pitääkö moottorisahan tapaan huolehtia jäähdytyskäytöistä ettei tule vaurioita?
Kiinteistöpuolella todettiin että Hussen versio joutui liian koville hiekotussepelin poistossa kumitelalla, eivät paikat kestäneet. Ammattikäyttö voi olla liikaa tosin 130:llekin, mutta toiveena olis satunnaiset keikat telalla, jyrtsäterillä ja siimurilla. Puhallin vitilumen poistoon portailta, saas nähdä?