Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 15.06.2015, 21:42
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikaelt Näytä viesti
Jollain oli XJ:ssä takana lisäjousina kierteet??..En nyt sitten millään löytäny oikeaa topikkia kun olisin halunnut nähdä toteutuksesta kuvia. Ranchon +3" satsi väsähti venäjällä..Ei kiinnostais uusia jousipakkoja
Oliko kokonaan uudet jousipakat, vai pelkät lisälehdet? Jotenkin oudolta kuulostaa, että niin yht'äkkiä väsähtää jousipakat, jollei ne sitten ole päässeet elämään liikaa (ts. taipumaan väärään suuntaan kaarelle).

Jos meinaat vietereitä virittää, niin laita sitten samantien sinne vaikka ZJ:stä taka-akseli tukivarsineen ja revi lehtijouset mäkeen kokonaan. TJ:stä takajouset, muistaakseni TJ:n takajouset akselin ja koripalkkien alareunan väliin pitäisi tuottaa n. 3" korotus. Toinen vaihtoehto sitten olisi ilmapussit taka-akselin ja koripalkkien väliin ja pidät lehtijouset, saisit helposti säädettävän alustan taakse - käsittääkseni myös ihan laillinen systeemi.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten