Kait vois taas tähän pistää tän; STIHL ... En yhtään ihmettele, että miks eniten myyty saha, kun prkl:een remonttia saa tehdä isolla kädellä, että saa käyntiin. Puristuksia kamppees 9:n seudussa ja ei käyntiin lähde vaok pilottii antaa ku on kaasutin käytetty levällään ja kasattu takas... Ja kaasariakin vaihdettu, joka edeltävään malliin autto ku ei saanu soppaa ees.
Imupuoli auki, polttoaineletku ehyt ja suodatinkin vaihdettu ku alkuperäsen liitännän juurest poikki... Stefatkin alkaerrassa uutta, kutne myös lohkon ja sylinterintiivisteet...
Taidan siirtyy puhtaasti Hvan:n leiriin ja kalustossa pysytään 2xx ja 3xx sarjasissa valurunkosissa... Ei tarvi noin julmetusti rapata, että saa kuntoon tai ku käyttää kamppeen palasina pöydällä... Onneks on näit Hvan kamppeita talteen kerääntynyt, ja lisää ostetaan ku kohalleen sattuu. Ja tulossa pari 300 sarjast valurunkost ainakin itelle lisää...
|