Lainaus:
quote:
Jos tunnistimen etupuolelle laitetaan jäykisteitä, niin tunnistimen kohdalle tulee suurempi kiihtyvyys tai paremminkin hidastuvuus, jolloin se laukeaa helpommin. Siis jäykisteet ja tai heikonnukset vaikuttavat. tunnistimelle tulevaan kiihtyvyyteen ja sitä kautta turvatyynyjen laukeamiseen (turvavyön kiristimien).
|
Meikäläisen pointti taisi mennä vähän hutiin, mutta vika ei kyllä ole lukijassa

Yritin esittää seuraavaa: Jos anturiin kohdistuu tyynyn laukaisuun vaadittava hidastuvuus, niin silloinhan sen toiminta on nopeudesta riippumatta toivottavaa. ARB:n kanssa näin käy tavallista puskuria alhaisemmissa nopeuksissa, lyhyemmästä pysähtymismatkasta johtuen, mutta turva(tyyny)järjestelmä toimii oikein.
Mistään nopeustiedoista ei ollut mitään tietoa, mutta eikös sen avulla voisi taas estää tarpeettomat laukeamiset vaikkapa maastopuskurin asennuksen yhteydessä? Jos osaisi.
Note! This message was posted anonymously!