Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.06.2015, 18:55
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Hmmm..nii..
Miettiny tos kaikenlaisii...josko ja mitä jne kaikkii tän topicin tuoksinnast...Voimakas setti on ollu päällänsä,siit ei pääse mihinkää,mut,....

ku en oo tääl aikoihi seilannu,enkä seurannu sinu Nietu kirjotuksiis,ni voin ajaa kirveeni kiveenki,mut kyl mun tarvii tietyl tasol kertoo ihailuni sinnikkyyteen ja tapaan tuoda julki asiansa.

Ethän sä ny oikeesti ole mikää rienaaja(kait).Vähä karkas mobedi jne..ite oon isänmaallinen ja tietyt hyvät arvot kunnioittava,mut on sul kyl aikas voimakkaasti provosoiva tyyli tuottaa ulos kirjotuksiis(minäki kokeilin sitä,sun kans ),vaik osaatki käyttää hymiöit niin paljon paremmin ku mä..
Tätähän tää elämä on,tunteet kuumenee niin lähimmäisten rienaamisis,ku politiikas,uskonnosta puhumattakaan,mut tääl ei onneks niist hihhuleist riesaa..
tiedä sit menneisyydest enempiä nietun kohdilt,mut monia ihan asiajuttuja löytyy kyl foorumilta..

Mulle ei jääny kyl mitään hampaankoloon tulevaa ajatellen,täs topicis vain oli oikeasti sairasmielistä olla ns.perinne asian aloitteiden puolesta,vastaan(mun ja näköjään monen muunkin mielest),mut jos vertaa foorumin jäsenkantamäärään,osanottajamäärästä,ollaan ehkä joku prosentti...sit vähennykset:ei jaksa alkaa vääntään,turha ikuisuus vääntö,Hohhhoijaa..mielenkiintoista,katsonpa kuin täs käy,kiinnostaa yhtä vähän ku mukulapäiset kuukivet..

Paulin kommentista mä annan täydet 11 pistettä,siit ei pääse yli eik ympäri,kaikkien meidä raja kulkee jossain,se kamelin selkä napsahti hänen kohdil täs..enkä ihmettele..palstapoliisit on ihan samanmoisii ihmisii ku kuka meist hyvänsä,Täs kohdin mun suosikkini onkin Pauli,tietynlaist karstamaista särmää,sanoo asiat niinku ne kirjootettahan,ei vittu kaikke jaksa suodattaa,eikä tarvii ja asiantilojen näin ollessa jossain kohdi tarvii päästää ylimääräset höyryt pihallenäinhän useille meistäkin käy,näin mennään,siin on äijää!
Tie si kaikkii sillai...............

Kyl nietu o kuite ihan meit ittee..ajatukse seilaa välil markasta mammonaan,jotku vain osaa olla hiljaa,minäkään edes en.......

Viimeksi muokannut G280E : 13.06.2015 05:43
Vastaa lainaten