Viestiketju: Auton telamaalaus
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.06.2015, 18:04
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Mitä aineita maalissa muuten on?

Et voisko tulisko halvemmaksi sekoitella maali alusta lähtien itse
Mä en oo koskaan halunnu tietää,se olis ollu mun tyhjälle maalarin päälle ihan liikaa ja turhaa tietoa..jos et sit haluu tietää,kuin kalkkeerausmaali tehdään,sil ei vain kannata autoo maalaa,jos et sit ole kääriny sitä kanaverkkoon ja pinnottant betonilla

Riittää kun tietää mitä mihinkin,kuinka mitäki loivennetaan milläkin maalaustekniikalla ja kuinka se maalatessa käyttäytyy

Puhdasta kemiaahan se maalin valmistus on ja alan kemistin on tiedettävä ne asiat siel labrassansa...vai oliko sittenni biologian ja äidinkielen sekotusta :confuced: ne kertoo sit suoritusportaalle mitä kattilaan laitetaan ja kuinka paljon,toine porukka pistää litkut jakoon ja hyllylle mistä mun on sit helppo hakee niitä käyttöön..olisko sittenni tarvinnu lukee kemistiks...no ei kuitenkaa..

Mut mieti,jos kympillä saat litran hyllystä,ni tarviis tarkkaan tietää mitä ja kuinka paljon ja mistä..kyl ne maksaa jokatapaukses aina enemmän ku ite alkaa hommaan aineit ja sekoitteleen,,sit viel,värisävy...

Ei riittäisii se kymppi poltto aineisii

Sen tiedän ettei olla mikään maailman ihmemies jos saa maalia tehdyksi ja sen että se on tehtävä jo valmiiksi muualla valmistetuista aines osista..
onhan google,sielläkin varmasti avataan arvoituksen verhoa..
mul ei jaksa millää riittää veto sinne asti

but if...teet sitä about 100 000 litraa ja saat loput myytyä,ni vois jäädä katetta..

mua on taas kusetettu..eihän tuota confused hymiöö noin vain näpätä tuolt..

;confused; @confused@ $confused$ ?confused? mä en pidä hymiöistä...

edit:
että näin sit...

Viimeksi muokannut G280E : 11.06.2015 18:34
Vastaa lainaten