Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina
Choose for Me to Minimize Cost
1995 CHEVROLET G30 6.5L V8 DIESEL : Drivetrain : Drive Shaft Pinion Yoke Price
USA STANDARD GEAR Part # USA41077
Yoke; w/ 1350 U/Joint size; 3.625" snap ring span; 1.188" Cap Diameter; Outside Snap Ring; uses GM3920486 straps
Rear; RWD; GM 9.5"
€93.52
Eikös se tämä ole jos oon oikei osannu tulkita tän vieraan kielen...
Jottei menis iha ot:x jälleen kerran työnantaja...voi vitun idiootti ..meinaa laittaa taas ajaan kotteroo jolla ajan sen helvetin paskarasvanäpin joka sotkee koko auton ja myös tuohoaa sen..sitte viä kiistää..ei oo menny mulla..viimen pakitti kuskin oven mykkyrään eikä se tullu kii eikä auennu..kärryn letkuja ja johtoja venytteli..autosta on jo nurkat rutussa..ei uskos ku sitä kattoo et se o vajaa 3v vanha..ja joka helvetin kerta on jotai rikki ja pskaa tuuma sisällä ja läikytetty kahvit ym mössöt pitki kojelautaa ikkunoita, haisee tuhkakupille..vittu sentä. Eka anto työnantaja ukaasin ettei se enää koske siihe ja tänää sano että se vois ajaa sillä sitte ku jään lomalle..taidan jäädä sille tielleni.
|
Siis niin tuttua juttua,mä olen miettiny miks jotku vain on sellasia,ettei ikinään voi tunnusta omia särkemisiään,vaan ovat nin maan perusteellisen taitavia sysään ne toisten niskoille,kaiken lisäks just nää on päällystön kans niin älyttömän hyvää pataa,et he jopa uskookin herkimmin näide juttuja..niissä piilee iso narsisti,tietää tasan ketä kumartaa ja ketä samoin tein pyllistää..kyl mua kans ihan oikeesti nyppii nää,ku viel oppineet tietään hiljasimmat tyypit kene niskaa voi rauhas kaiken sälyttää..
Mä olen tyyppi jota oikeesti vihataan tai tykätään,vihaajat on näit ketä ojennan ja sanon läsnäollessansa ajatukseni"taas tapahtuneest mokast"tykkääjii ne joiden puolesta puhun.joskis vain niin raskas kattoo sivust ku rymy eetu siirtää taas vastuuta hissukalle...
Neuvoisin ottaan nykytekniikan kaveriks ja ku lähet liikkeelle ajokil jonka vaurioit ei selkeestikkää ole raportoitu,kameral kuvaa ennen lähtöö,mitä oot huomannu(ok,onhan se jo henkisesti raskasta alkaa joka ajolle syynään ajokkii,mut minkäs näille muuta teet)jos et sit piilota jonnekki kameraa joka näyttää kaverin touhuilut nenän kaivuuta myöte,mieti minne se sormensa tyhjentää:/
Otan osaa,tiedän todella mistä puhut,tarviiz pukkaa mankeliin ja kääntää kampee niin kaua ku alkaa totuus maistuun
Edittii:
Jonku rivin lukenu ajatuksiasi,eli en pidä sinua ihan hissukkana

mut on niitäki työ elämäs..ettei tuu väärinkäsityksii..koitahan sinnitel,kyl sun aikas piikata kunnol vastapalloon tulee viel..
Jottei menis iha ohi alueen mullakaan,ni mua aika ajoi vituttaa tosi paljon reikätiilet..en tie miks ja seki vituttaa lisää sillon ku ne vituttaa!!varmaan siks ku joskus tosi kauan sit vastaavanlaine kysely jossain ja se joku kerto vitutuksestaan reikätiiliin,oon sitä miettiny noin kymmene vuotta saamatta projektia päätökseen,kyl ottaa reikätiilet oikeesti päähän...