Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 09.06.2015, 07:27
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Meinaatko siis niitä isoja tavallisia, vai flex jointteja?

Jos on ne kumiset, niin eikös RE:llä ole käytössä tiimalasinmalliset puslat, mitkä pitää tilata RE:n tavarana koska muut ei käy? Ainakin vanhemmissa varsissa oli sellaiset.

Flex jointeista en muista tarkkaan, ne kun ei kaikki ole keskenään yhteensopivia. Korjaussatsit löytyy kyllä RE:ltä itseltään, jos taas sinne käy esim. rough countryn, currien tms. flex jointtien osat niin valikoimaa kyllä riittää. Sen sijaan kokonaan uusia säätöosia et saa kuin RE:ltä, koska RE jostain syystä on päätynyt täysin päinvastaiseen ratkaisuun säädettävissä varsissa kuin oikeastaan kaikki muut valmistajat..
Ihan puslia meinasin. Hätäisesti googlettamalla katoin, että toisessa paikkaa sanottiin kumipusliksi ja toisessa mainittiin materiaaliksi PTMEG joka on vissiinki polyuretaania...
Ihan molemmat kyllä mulle sopis. Kyllä ne tosin on tiimalasinmalliset, joten vaikuttais vähän, ettei löydy, muualta kuin rubicon expressiltä. Jerkku aikoi perehtyä asiaan, kun laitoin mitat.

Flex jointeista toinen liikkui hyvin ja toinen jumissa. Ne meinasin purkaa ja putsailla ainaki aluksi.

Tosin tämän asian kanssa kiire loppui, kun laitoin alle vanhat orkkistukivarret tilapäisratkaisuna ja kävin vähän ajelemassa, niin kone alkoi pitää kauheaa naputusta. Pitää se nyt tutkia ensin. Venttiilinnostajat vaihdoin viime kuussa ja sen jälkeen ajettu pari sataa kilsaa
__________________
"A Jeep,not a car,not a truck,but a Jeep"
- Grand Cherokee 5.9 Limited -
Vastaa lainaten