Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 07.06.2015, 08:57
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Työkaverilla oli pari vuotta tuollainen -05 cruiseri. Aika paljon vikoja siinä oli toyotaksi...

Jarrut sai käydä läpi vuoden välein kun männät meni vaihtokuntoon, ja levyt tahtoi paistua kieroksi.

Jostain päin konetta kuului ihmeellinen pärinä vedättäessä, ikinä ei paikallistunut mistä se kuului eikä merkkiliikekään saanut siihen selvyyttä. Kuulosti siltä kuin joku rikkinäinen hihna hakkaisi muovia vasten.

Mystistä tehon häviämistä siinä ilmeni myös aika-ajoin, about 2000 kierroksella puutui ihan täysin. Ei sytytellyt vikavaloja ja muuten toimi hyvin, sitten taas seuraavista valoista lähdettäessä saattoi toimia ilman mitään ongelmia. Tällekään ei löytynyt selitystä, olisi pitänyt huollossa saada vika päälle mutta eihän se nyt voi onnistua...

Öljysihti noissa vissiin on ihan tyyppivika, merkkihuollossa tarkastavat kameralla sen jokaisen öljynvaihdon yhteydessä. Menee tukkoon ja senhän tietää mitä siitä seuraa. Siitä kai oli joku takaisinkutsukampanjakin, mutta ei mitään tietoa oliko sitä tuohon tuontiautoon vaihdettu.

Muita tyyppivikoja oli ainakin suuttimet dieselissä, maksavat kultaa ja mirhamia ja pakko vaihtaa kaikki kerralla.


Tässäpä nämä mitä minun tietooni on tullut näin sivusta seuranneena.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten