Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli
Jos et vielä ole huomannut, niin tässä(kin) topicissa tilanne on sinä vastaan muut. Herättääkö se sinussa jotain ajatuksia ? Ja kiinnostus on väärä sana, suuri vitutus kuvaa tilannetta paremmin. Oletko ajatellut Lekan tyyliin laittaa pystyyn ihan omaa palstaa ? Suosittelen, siellä saat itsesi kanssa jauhaa paskaa niin paljon kuin haluat.
|
Monet kerrat on tuulimyllyjä vastaan taisteltu....ja voitettu....kunhan osaa valita sen vähiten huonon vaihtoehdon.
Ei tarvii laitella keskustelupalstoja pystyyn...Kykenen keskustelemaan itseni kanssa ja katsomaan peilistä jopa joskus miltä näytän. Silti kaipaan suuresti "LEKA" aikoja ja römpsämehun tuoksuisia viestejä....

Jotain on varmaan silloin pahasti vialla jos ne vituttavat asiat ei kiinnosta...
Yleensä olen pitänyt siitä kiinni että se mikä vituttaa niin se pitää tehdä asap. pois ettei vituta liian kauan.....
Ja sulle nyt lopuksi.....Voit olla kuinka viisas, korkeasti koulutettu, yhteiskuntakelpoinen veroja maksava kansalainen tahansa.
Silti näissä threadeissä oot juuri sitä mitä kirjoitat.
Mä ainakin uskallan sanoa sen mitä mieltä olen ja seison sen takana.
Ja kuulun siihen yhteiskunta ryhmään mihin kuulun.
Valitettavasti kun ainakin minun mielestä juuri sinusta ja parista muustakin mun "kaverista" on jäänyt sellainen kuva että olette tosi herkkiä puuttumaan viesteihin ja niiden kirjoittajaan henkilökohtaisella tasolla.
Jokainen olkoon mitä mieltä haluaa.....kunhan muistaa pitää keskustelun yleisellä tasolla ettei tule paha miäli.