Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Käyttöauto
Otsikon mukainen king cab mitä on huomioitava ostaessa sellaisen. Ruostetta ei ole ihme kyllä on ehjä sekä rungoltaan että kori ja lava lukuunottama muutam kukkanen.
Kone on kai ketjukone eli ei jakohihna murheita. Miten koneen kestävyys kyseinen yksilö ajettu noin 250tuhattta ja sehän on turbo kone. Onko laatikko/laatikot heikot vielä tässä mallissa kuten kymmenen vuotta vanhemmissa.
Turvatyynyjä on mutta on muuta moderniä kuten abs elektroonisesti ohjattu jotain tai vastaavaa jonka kanssa ollaan kuseessa.
Mittari kuulema seisoo eli ei näytä mitään onko kyseessä sähköinen vai vajerilla toimiva.
Miten niissä on kytkin kestänyt onko ongeklmia vai mitoitettu kunnolla tehtaalta. Paljon kysymyksiä mutta varmaankin löytyy vstauksia kiitos etukäteen
|
On ratas kone. Ei ainakaa mulla oo tarvinu koskee ollenka ja ajettu 383000km, tai ei ainakaa huoltokirjasta löytyny ennen mua ja mulle tuli 260 tkm ajettuna. Kytkin siihen oli justii vaihdettu. Varmaa ajotavasta riippu pitkälti. Automaatti navat on heikot jos paljon käyttää. Laatikoissa ei oo mulla mitään ollu ei ääntele eikä kolise. Mittaristo on sähkönen ja mulla ainaki tökkii kaikki mittarit paitsi kello ja polttoaine mittari. Mulla ei oo ku airbag kuskin paikalla ja mitää muuta sähkö hienouksia ei oo.