Näytä yksittäinen viesti
  #33  
Vanha 04.06.2015, 06:45
Fruehauf-CJ Fruehauf-CJ ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.05
Sijainti: Rämpsälä, Finland.
Viestit: 606
Perusasetus

Lisätääs vielä selvyydeksi, että torsen-tyyppinen tasauspyörästö on erittäin hyvä päivittäiseen ajoon se ei todellakaan toiminnallaan aiheuta vaaratilanteita ja se toimii myös metsässä.

Omaan käyttöön torsen tuli valituksi kun 44 Danaan ei niin helposti löydä ylimääräisiä lukkoja. Oli myös ajatuksena säästää etuvetoakseleita iskumaiselta kuormitukselta.
Olen ollut siihen tyytyväinen. Jotain 20000-30000 -kilometria takan.

http://www.modificars.fi/tuotteet/vo...ife-lukkoperat

Sen kehutaan vähentävän vetelyitä etuvetoisissa, yllä olevassa linkissä.
Riippunee jousitustyypistä ja autosta itsestään.

Alla Detroit truetrack linkki jollainen on minulla käytössä
http://www.eaton.com/Eaton/ProductsS...trac/index.htm

Wagoneeri tuntui torseenin kanssa etuvetoisena ihan Saabilta, että onko etuvetoinen Saab huono auto?
Eli lehtijousitetussa Full sizerissa eron tuntee!

Patrolleista en mitään tiedä mutta samankaltainen alusta niissäkin on.
Metsäkäyttö paranee varmasti autoa lyhentämällä!

Viimeksi muokannut Fruehauf-CJ : 04.06.2015 18:52 Perustelu: Truetrack Linkki lisätty
Vastaa lainaten