Näytä yksittäinen viesti
  #31  
Vanha 03.06.2015, 21:21
Fruehauf-CJ Fruehauf-CJ ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.09.05
Sijainti: Rämpsälä, Finland.
Viestit: 605
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
ihan kysymys perustuen 4 vetosen ajotekniikkaan liukkaalla, miten sie löyseet kaasua kesken mutkan, menettämättä pitoa ja ohjausta? tähän mennessä meinaan kaikki nelikot on tehny aina saman, et jos ollaa yhtään riskirajaa likelläkään, menet ja heivaat kaasun mutkassa => perse irti ja kabiini käsiä täys => annettava lapikasta et saat ohjattua "kaasulla" ja sit on taas mahollisuus, et se torseni menee kiinni ja pito lähtee eturilloilta vai onko miulla menny tän yli 500k kilsan aikana nelivetosella ajaessa jotakin ohite?

tää etupään automaatti on ihan sama ikiriidan aihe kun ne mutikat "talvirenkaina" toiset pärjää kun ne on tien tukkoina ja elää pikkusen riskirajoilla, me toiset jotka ajetaan työksemme kyrpiinnytään kun joku harrastelija seikkailee ja vaarantaa muut

mie en laittas jos autolla ajetaan tiellä, pl jotkut 1km siirtymät kävelyvauhtia ajoalueelta toiselle. kytkettävä on ainua vaihtoehto keulalukoksi, sit ennen vaikka investoi vinssiin ja jättää etupään avoimeksi.
Voi hevon vittu
Tapanani on korjata virheellisiä käsityksiä kun niitä tapaan. Kun selkeästi ei tiedetä asiasta.

Torseenista puhuessa pitäisi ennemmin puhua torsen-tyyppisestä tasauspyörästöstä.
Se jakaa vääntömomenttia pyörien kesken, mutta sallii eri pyörintä nopeuden.

Etu vedolla sen huomaa. Nelivedolla se toimii lähes eleettömästi (edessä on aina parempipito kuin normaalitasauspyörästöisellä).

Ajotekniikkassa ei pidä väheksyä ohjaamista sillä hallitaan luiston ja pidon suhdetta.
kun mutkassa lähtee lapasista on ihan sama mitä sadetansseja vedellää kabiinissa.

Tehot pois, ohjaat luiston suuntaan!
Vastaa lainaten