tahtoo kans olla mukana.....eli ite en omista, tallia missä ruuvata, mikkiä millä hitsata, ja peukalokin an keskellä kämmentä.
Kuikahan kauan siihen menis että sais aikaseks sellasen puskurin/muun värkin että kehtais sen auton keulalle laittaa?
Emäntä mielissään (ei kukista vaan ajasta) kun ei tallissa rypee 100% vapaa ajasta! (toistaseksi sillä on riittänyt ymmärrystä "safari keikoille".
Mitä rahaan tulee....mulla on eukka, 3 kerssa talo ja kaikki em mukanaan tuomat kulut....silti taitaa se poppikoneen keulalle tulla ostopuskuri (
www.rovertym.com ja disco 2 puskuri panssarilla) ei niitä tostavaan rahoja ollu oon tehnyt TÖITÄ ja SÄÄSTÄNYT...!
kaikki kunnia niille joilla pysyy mikki kädessä ja rauta taipuu (on niitä teidän heimoveljien palveluksia käytetty useampaan otteeseen!), mutta ei saa morkata jos haluu/joutuu ostamaan ko tuotteet!
Sitten on aina nämä TURVALLISUUS jututkin! Vaimo sanoi EI kotitekeleelle koska se olis ollu "ruma" ja liikkenne turvallisuudesta oli myös puhetta! ARB ovat (?) esim AIRBAG yhteensopivia!
joo-o ei mulla muuta!
mukavat illanjatko!
--J--