normi käyttöön ite ehjäisin vakio kitkan jos on rikki. tai sitten eatonin truetrackin, etuakselissa ei oikeestaan oo normi ajuissa merkitystä et onko avoin vai ei, automaattijutut ei tykkää etupäässä oikeen pelata sillai et auto ois turvallinen ajaa talvella (tai kesälläkään). tuosta truetrackista on ny sen verta kokemusta, että vaikka eaton mainostaa et torsen tyyppinen ja sallii hiukan luistoa, niin kasin paskat se mitään luistaa, kytkeytymistä et vaan kuule samallai kun rehdillä palalukolla, eikä se kytkeydy sillai "äkkinäisesti" en osaa sen paremmin selittää, se nasahtaa kiinni kun on mennäkseen ja sillä siisti. Barbie ainakin nahistaa taka-akselilta 33" kumeilla parkkiksella jne sen verran häijysti, että on tullu tavaksi vekslata hiukan loivemmalla kaarella mitä auto oikeesti kääntys, ihan vaan siksi ettei sieltä katkee mitään.
normi käyttöön ja sienimetille vakio LSD takana, edestä avoin, etulukkoa et oikeasti tarvia.
safaritouhuun ja vakavampaan offaamiseen truetracki/detroit lockeri, tai joku lunchbox jos avoimella alkujaan. eteen ei oo miusta muita vaihtoehtoja kun kytkettävä, eli eatonin e-locker tai arb paineilma (+kopiot), toki taaksekin voi laittaa kytkettävän jos ei pikkurahasta ole kiinni