pääs pitkästä aikoo tuusoomaan hallilleki ku työt häirinnä vapaa-ajan harrastuksia ja koht tuloo TML:n suhteen prkl viel kiirekii ko nuo työt jatkaa häirihtemistään iha tosissaan..
vaihtelin hajonneen tukarin uuteen, tai korjasin vanahan Jerkulta tulleilla osilla, oli piässy lukituslevy karkoomaan jostain syystä korin päästä nuista XFlexeistä, eikä mitää järkevää syytä kun lukitukset oli edelleenkin kii, mut renkas roikku ihekseen tukarin ja korin korvakon välissä

sit haen ny jatkuviin pyöränkulmaongelmiin apuja ko tuli ostettua procompin HD varret poikkeen Timmyltä ja kun kerta hallille piäs ni pitihä ne sepittee paikalleen. pikkasen on amerikan joella tiukka mitotus ku panhardin pultista piti hioo 2mm päästä pois, et sopi raidetanko paikalleen mut sinne se sit istahti ku hetken rälläköi..
ainii ja tulihan tuos tehtyy öljyhuolto vaihdelootaanki välissä, et vaikkei oo tullu päiviteltyy ni autoo on kyl huollettu jne
nyt ei ou autossa ohjausiskaria, mut eiköhän silleki jonkun kiinnityksen keksi, varsin on valmiitaki palikoita moiseen ongelmaan ni tutkittava et mistä löytyy, tahi sitten turattava ihe joku punin offroadpajan tekele sinne
vitutukseni huomasin et syyläri vuotaa aika roimasti, onneks on vähän käytetty arkistoissa, ni alettava purkamaan keulaa ja turattava toinen tilalle, samalla jos vaihtas ehjät muovit valojen taakse et sais suunnattua valoja muutenkin ko pelekästään prikkoja vähentämällä tahi lisäämällä kiinnitysruuvien alle
ois pari näppikeikkaa tosiaan enne TMLää ja voip tulla viel kiiruki ko aika kiirettä tuntus olevan töihen suhteen ja pitäs ehtiä autooki rakentamaan..
pien muistilista:
- korotettu henkireikä aka snorkkeli
- ne lokarin kaaret avattava EDELLEENKIN +etupuskurin kaaren puolen lyhentäminen (ottaa sisalokariin rengas kii, eli liian vähän on viel väliä et sais täydet joustot..)
- safaritellinki katolle/työvalojen siirto yms
- jakiksen panssari/liukulevy vaihteiston tukipalkin alle
- kompura konttiin
- sit jos ehtii ni tehtävä liukulevyt alatukareiden alle ja panssarit perille
välityksethän tää tarviis selvästi, mut ei ehi mitekää ennee peräremontteja tekemään, muuteki veettävä vaan varaosa tikkuihin uudet suojakumet paikalleen ja huoltoauton kyytiin matkaan et jos välillä metelöivä murros päättää posahtaa ni pikaremppa ja uutta tilalle

ja tarttis muutaki juttua, kuten tutkia miks nuo lukkojen sähköt ja ikkunat pelaa välillä vähän miten sattuu, mut kahotaa kesemmäl jos kerkii