Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 29.05.2015, 20:43
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Machist Näytä viesti
Entäs tuo 4.0 bensa?

Minulla kilometrejä max 10tkm vuodessa ja takapenkit tarpeen, joten tuon dieselauton veroilla ostaa jo hieman bensaakin tankkiin..
Luotettavin Jeepin koneista tuo 4.0 kuutonen on, ei sen kanssa oikein voi vikaan mennä. Pienenä kosmeettisena härönä on ollut 2000- luvun alun 0331- kannet (halkeaa 3. ja 4. pyttyjen välistä) ennen ns. "TUPY" päivitystä ko. kannelle, mutta ei ne mitään jättiyleisiä vikoja ole. Jos kone ei pääse ylikuumenemaan niin suuri mahdollisuus on että kannelle ei tapahdu muun moottorin elinaikana mitään..

Hieman alitehoinen 4.0 toki WJ:hin on, mutta kyllä sillä pärjää rauhallisessa menossa. Itse ehken ostaisin melkeinpä 4.7 V8:n, huomattavasti paremmin ruutia eikä se kuitenkaan ole maantiellä tai kaupungissa mikään älytön juoppo verrattuna kuutoseen.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten