nii ja ooha mie tätäki romua kerent laikkaamaan
täähä läks iha laukalle perkele
rälläköin vähä koria.. ja vähä lisää.. ja viel ihan vähäsen
lopputulos. saman levynen ku xj Jeeppi

totesin ekaks et ovilla ei tee täs autos mitään.. ja kauheest ylimääräst peltii sit jäi ku jeepeis nii helevetin paksut ja pulleat kylet...

tost varmaa näkee kavennuksen eli b pilasteri veks ja tulipellin paikkeilta pahka pois. tilalle alu turkista tulppa. ainaki 3 pora ruuvvia ja tuubi sikaa

sit aloinki tekee kaaria et on turvallista aurata pihaa.

kaik törky mitä on tullu liimailtuu on pihan romu kasasta / ympäri laania löytynyttä shaissea. lokarit eteen tuli tehtyy millipiikin säsi pellistä mis oli joku paksu maali viel. vissii jotain vanhoi palo ovi peltei
osottautu suht haasteelliseks hitsata päittäis liitoksia pelteihin pienes
hiprakassa... mut sit löysin 2mm rutiileja ja join lisää kaljaa. rupeski onnistumaan.. ja se ON totta et paksu maali paskan peittää
48mm pääkaari + taakse asti 42mm takatuet + toiset takatuet mikä näkyy kuvas.
ja autoon nousemis kahva mikä on A pilaris on vnha rautasaha hieman pätkittynä
nii ja ekat osat piti investoida.. hyi helv! 2 isoo ja neljä pienempää niveltä alustaan.
"teollisuus" uni baalsseja rasvanipoilla eikä niil helvetin kartio sätöksillä.
eli töissä taukojen välissä luin koko jampelin Suzuki threadin ni mää haluun kans uno linkit

vaikkakin artisti itse olikin jo päivittäny parempaan.
sellasta.
valmistumis ajankohtaa ei oo päätetty oikeestaan. mut jos oikee innostuu ni pitää raahata tää mukan kerhon kesä tapahtumaan.