Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 26.05.2015, 15:21
jame80:n Avatar
jame80 jame80 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.10.07
Sijainti: suonenjoki
Viestit: 428
Perusasetus

ei tarttennu viedä lastutukseen. hävis viimeisetkin tehot ja itku kurkussa purkamaan joko turbo vetää viimeisiä, konehuone levälleen ja turbo näytti ok ja rupesin epätoivossa alipaine letkuja vaihtamaan , jos vaikka olis poikki.... sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta iski ajatus: miksi hukkaportti on oudossa asennossa.... no se helvetti oli irronnu kokonaan kiinnitysestään ja vaan roikkui paikoillaan.... 2 kpl 6mm punttia ja hukka portin runko turboon kiinni ja hiljainen rukous ja starttaus kuin palmun alta..... siitä ajamaan ja kaasun painaisu ja nukkunut turbo heräsi eloon . ja viimein sain edelliseltä omistajalta elintenluovuttaja auton tiedot selvisi, että 102hp konehan se onkin eikä 88 .
Vastaa lainaten