Näytä yksittäinen viesti
  #73  
Vanha 21.05.2015, 13:23
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

Erikoinen rakennus matkan varrelta


Simppa poistuu letkasta yksin ja lataus ei toimi autossa. Perästä kuullaan ettei päässyt reittiä mitä piti kun oli joku ralli menossa ja joutui kiertämään kauempaa.



Loppuletka lähtee Kaarlahdelle linjanaluspätkälle. Pätkä ajetaan melkein koko matkan proton reittiä. Todella hyvä pätkä jossa monia mahdollisia reittivaihtareita. Jopan kanssa joskus ajettiin joku eri kuraränni läpi mutta tämä pidempi on vielä parempi.




Rengas vanteelta














Linjapätkän jälkeen siirrytään läheiselle kalliopätkälle. Volvon tehostimesta tulee mehut pihalle kun prässäysliitos pettää.



Patrolin takuluukku 1 Tero 0.


Pehmeästä noustaa jyrkkää mäkeä ylös.






Bertasta katkeaa tehostimen remmin ennen nousua. Omat varaosahihnat on 1150 ja auttamatta ihan liian pitkiä. Joku mittavirhe tullut kun tilasin uusia vanhan mitan mukaan. Kahden auton remmit koplataan läpi ja uglyltä löytyy yksi sopiva 1039. Tarkkaa hommaa sillä 1000 hihnaa taas ei saanut millään paikalleen.


Asko mäessä


Vinssillä menee kaikki on niin jyrkkä ja soraa kallion päällä.


Mäen jälkeen jonkinmatkaa laskeudutaan suolle josta Ladoga reitti menee keskeltä. Osa ajaa keskeltä mutta itse kiertelen reunaa pitkin joka sekin tosin on melkein yhtä pehmeää suota, puita on vaan lähempänä.






Bongaa pakoputki


Tässä asti ollaan joskus oltu katsomassa Ladogaa.






























Yllätys on suuri kun mäen päällä on vastaantulijoita harjoittelemassa Ladoga Trophyä varten.







Mäeltä alas


Pätkä on aivan loistava, huimia nousuja, suota, kallio kikkailua. Harmi kun ei aikaisemmin olla ajettu vaikka monta kertaa ollut tarkoitus.

Helppo hymyillä bertan ratissa


Reitti otetaan kohti Salojärveä.


Siirtymä onkin varsin pelikunnossa.






Tauko uittopaikan vieressä. Matkalla olleissa saviränneissä oli niin kiva suditella takavedolla että RJ:stä pamahti takaperä. Odotellaan kun pojat irroittelee kardaania.



Viimeinen oja ennen rautasiltaa








Kerää koko sarja


On pohja melkosta kittiä


Pelkällä etuvedolla menee heikosti. Napalukon pinnapultit katkee ja sen jälkeen liikkuu hyvin huonosti eteenpäin.


Istahtaa Patrolikin tiukkaan




Rautasilta on veemäisen levee




Nivan taivaspaikka


Reitti onkin metsätöiden jäljiltä melkosta kurabooria. Pintalautoja pohjalla ja kuraa päällä. Liekkö taas lumien aikaan tehty. Matkalla RJn tankin päälle kiilautuu pintalauta joka katkoo bensalinjat, loppumatka leiriin hinauksessa ilman tehostusta.


Leiriin jäädään lammen rantaan taksimiesten leirin jälkeen ennen Inkilää. Niin paljon on kuraa syylärissä että huuhdon ne vielä pois ennen kuin kuivuvat. Täytyykin muistaa ottaa oma ämpäri ja harja mukaan ens reissulle.

Aamulla nokka kohti Svetogorskia. Boggeri alkaa vuotamaan kaupan pihassa ja nilkutetaan huoltsikalle korjaamaan sitä.


Joku vanha viilto nyt mennyt läpi.


Tullista nopeesti läpi, Imatran Nesteelle syömään ja ilmaan renkaisiin. RJ jää pihaan ja Tero heittää henkilöautolla Arin hakemaan traileria Vaalimaalta.

Ilen volvosta lämppärin letku motarilla poikki.


Ilmaamisen kanssa meinaa olla tekemistä.


Huiluun puhaltaja vauhdissa


Kaikki kuvat -> http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=7448

Reitti karkeesti. 427km rajan takana.


Loistava reissu ja mukavasti uusia tai harvoin ajettuja pätkiä.

Videotakin on kunhan ehtii koostamaan ne yhteen.
Vastaa lainaten