Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.05.2015, 11:33
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Chill out Nerd-O.. Tai jaa vuodatus ainakin pariin eri postaukseen.
Luen tätä ihan mielenkiinnolla, mutta tuossa oli jo aika paljon asiaa. Onneksi sulla on hallinnassa tuo kappalejako, muuten olis pää haljennu.
Tuota oli vaan vähän nihkeä kirjoittaa yhdellä lauseella. Tai ehkä siihen ois vaan pitänyt kirjoittaa haistakaa paska mä lähden pois? Se perinteinen. Eikä mua haittaa vaikka omaa osaamistani haukuttaisi, koska en vaan osaa. Sen voi tehdä ihan noissa mun tekemissä topikeissa. Mutta tuo kyllä vähän häiritsee että meikäläistä pidetään malliesimerkkinä häiriköstä millä ei ole mitään omakohtaista kokemusta asiasta mistä puhuu. En muista kyllä kirjoittaneeni mihinkään mistään asiasta mitä en olisi kokenut tai nähnyt. Tai jos olen niin kyllä yleensä sen tuon esille että on kuullut asiasta. Kuitenkin samaan aikaan nillitetään ettei saa mennä henkilökohtaisuuksiin ja ettei saisi kertoa kuin omista kokemuksista. Joku ristiriita tuossa on. Melko selkeesti tuossa vaan erästä palstalaista syytetään monestakin asiasta.

Ehkä se vaan vituttaa joitain kun vaihtelee menopelejä jatkuvasti ja on niin monesta eri merkistä ja mallista ihan niitä omakohtaisia kokemuksia mitä täällä voi sitten onnesta soikeena jakaa Vielä enemmän perseestä on kun silloin tällöin tulee hankittua pelejä millä ei teoriassa pitäisi olla mitään toivoa liikkua metsässä, mutta kummallisesti ne siellä kuitenkin kulkee. Ei se homma aina sitä rakennettua maasturia kaipaa. Kyllä tuo Balenokin sinne metsään vielä tulee eksymään tavalla tai toisella. Eihän nelivedossa muuten mitään järkeä ole.
Vastaa lainaten