Näytä yksittäinen viesti
  #66  
Vanha 21.05.2015, 10:45
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.878
Perusasetus

Pitää tuota ruostesuojausta katsella myöhemmin jaksaako sitä edes tehdä. Jos se tehdään niin ilmeisesti tuo HV idea on ihan ok? Eli sinne alle voi tosiaan kotelosuojaa hieman ruiskuttaa, mikä sitten edesauttaa sitä ettei se ruoste etene. Toki suurimmat ruosteet otetaan pois.

Eilen kävin vähän testaileen tuota. Mitään rutinaa se neliveto ei pitänyt asvaltilla vaikka kuin kääntele ääripäihin ohjausta. Sen havaitsin että hieman tuntuu eturengas pistävän vastaan äärikäännöksessä. Voi olla että tuo on ihan normaalia pelkällä etuvedollakin. Yllättävän paljon se ratti tuntui kääntyvän tuossa, mikä on ihan hyvä juttu vaan. Saa pienessä tilassa käännettyä menopelin. Tuntuu että se visko toimii kuten kuuluu. Hiekalla kun kävi rykäseen niin ei se sutinut vaan se lähti. Viittaisi siihen että neliveto oikeesti toimii. Toki hieman rengas pyörähti, mutta varmaan kuuluu viskon ideaan? Namiskuukkeli etuveto asennossa se kyllä suti huomattavasti enemmän. Ristiinriipuntaa kun kokeili niin ei se vieläkään siirtänyt voimaa taakse vaan eturengas suti. Hieman oudosti tuo kyllä toimii. Olettaisin että ristiinriipunnassa se tajuaisi siirtää taakse sitä voimaa. Se kuitenkin keventää sitä toista takarengasta, eikä siellä ole perässä mitään lukkoa niin silloinhan sen pitäisi alkaa pyörittämään sitä rengasta? Ehkä se ei sitten kovin paljon siirrä sitä voimaa? Näyttäisi kuitenkin siltä että tuo neliveto nyt toimii kuten kuuluu? Kaipaisi sitä lunta maahan niin voisi kokeilla kuinka se toimii. Jotenkin kuitenkin luulisi että jos se ei toimisi niin ei se pyörittäisi nosturilla takarenkaita ollenkaan. Eikä nosturilla ainakaan itse saanut jumitettua takarenkaita missään vaiheessa niin että voimaa ei olisi käytössä. Kovin valtavilla voimilla tuota ei kuitenkaan nosturilla uskalla kokeilla. Sattuu itseään tai koko laite lähtee alas nosturilta. Lisäksi jos se ei toimisi niin tuo hiekkatesti olisi myös paljastanut vain eturenkaiden sutivan. Se kuitenkin lähti siitä paljon paremmin liikenteeseen kuin pelkällä etuvedolla, eikä samanlaista sutimista ollut havaittavissa. Tosin tuo testi alue on perin pieni. Kovin suuria nopeuksia ei saa aikaiseksi. Eipä nuo kyllä kovin suurta nopeutta edes vaadi. Ehkä se sitten toimii kuten kuuluu?
Vastaa lainaten