Viestiketju: Heppatytön Hodari
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.05.2015, 19:47
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FunJam Näytä viesti
Juu, tästä tuli projekti tahtomattani..
Ja kun emäntä ei anna sen kanssa mennä isommin metsään, niin saattaa olla ettei ihan lähde lapasestakaan.
HJ61 mulla on sitten safarointivälineenä, vaikka en mä sen maasto-ominaisuuksista niin tykkääkkään (vähän iso/kömpelö), mutta paremman puutteessa silläkin mennään. Lukot ja 38" avittaa tietty vähän..

https://www.youtube.com/watch?v=dKXd...ature=youtu.be

tuossa vielä pätkä dynosta. Huomaa erittäin pro välijäähyn vedenkierto akkukoneella ja porakonepumpulla, josta penkittäjä totesi, että "nyt mä oon kai sit nähnyt kaiken..."
No näinpä,hyväkin varmaan kun tarviitte elossa pysyvää veturia noin niinkus alati.Kyllähän se hj on vakiona aika valas,mut niinku täälläkin olen nähny useita hyvin toimiviksi saatuja alustoja..n tuhannen vuotta sit viihdyin enemmänkin tuol safaripuolel,jossain itäpuolen suomea oli kaveri(no siel varmaan vieläki,mut yhteyden pidot on jääny)sil oli bertta toimivalla alustalla,nosti etusen 200ltr tynnyrin pääl ja viel jäi painoa takasellekki..paljo lyhkasempi ku hj ja toimi silti hyvin,et kyllä vankkurinjousialustastakin toimivan saa..

kekseliäs kaveri ,oot kyl ennakkoluuloton luonto..heh..porakonekeskusvesikiertojärjestelmä
Vastaa lainaten