Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu
Kannattaa miettii ettei jää suojaamattomaksi umpirakenteeksi.
Tullee norjan kromi läpi ennemmin tai myöhemmin.
Muutoin korpee korjata muutaman pallon pidemmän kierron jälkeen.
Ainakin vähintään reikiä niihin joista rakenne pääsee hengittämään ja suojaus onnistuu.
|
Tämä otettu huomioon rakentelussa ja oonkin matkan varrella ruiskinut tököttiä, unohtui sanoa

ja kaikki putket on auki jostain eli umpinaisia"säiliöitä" ei ole. Kiitos kuitenkin huomiosta.
Edit: Eli runoillaas suojauksesta tässä vaiheessa. Nuo isot profiilit maalasin siitä pinnasta mikä tulee peltiä vasten paksulla ruosteenestomaalilla, kuten myös pellin yläreunan. Rajasin maalarinteipillä kun en tiennyt miten reagoi muuhun autoon tulevan maalin kanssa niin kaikkialle näkyville jäi puhdas pelti.
Kaikki putket on auki takapäästä, ja maalauksen yhteydessä auto olis tarkotus nostaa perse kohti taivasta ja kaataa putket täyteen maalia. Sen jälkeen palauttaa vaakatasoon ja porata hengitysreiät myös putkien etupäähän.