Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 17.05.2015, 16:13
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.204
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Kannattaa miettii ettei jää suojaamattomaksi umpirakenteeksi.
Tullee norjan kromi läpi ennemmin tai myöhemmin.
Muutoin korpee korjata muutaman pallon pidemmän kierron jälkeen.
Ainakin vähintään reikiä niihin joista rakenne pääsee hengittämään ja suojaus onnistuu.
Tämä otettu huomioon rakentelussa ja oonkin matkan varrella ruiskinut tököttiä, unohtui sanoa ja kaikki putket on auki jostain eli umpinaisia"säiliöitä" ei ole. Kiitos kuitenkin huomiosta.

Edit: Eli runoillaas suojauksesta tässä vaiheessa. Nuo isot profiilit maalasin siitä pinnasta mikä tulee peltiä vasten paksulla ruosteenestomaalilla, kuten myös pellin yläreunan. Rajasin maalarinteipillä kun en tiennyt miten reagoi muuhun autoon tulevan maalin kanssa niin kaikkialle näkyville jäi puhdas pelti.
Kaikki putket on auki takapäästä, ja maalauksen yhteydessä auto olis tarkotus nostaa perse kohti taivasta ja kaataa putket täyteen maalia. Sen jälkeen palauttaa vaakatasoon ja porata hengitysreiät myös putkien etupäähän.
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja

Viimeksi muokannut Häänrik : 17.05.2015 16:47
Vastaa lainaten