semmosessa hommassa varsin ihan ok peli, kuhan muistat tehä öljynvaihot ajallaan. pakuna taisivat sanoo konttorilla, että vero+ käyttömaksu ois alle viissattaa, 898€ olt yhteensä toissa vuonna täyspaikkasena. siitähän saapi kaks takimmaista penkkiriviä poikkeen irrottamalla kaheksan pulttia ja sitten tiivisteliimalla ne pultit takasin reikiinsä = pysyvästi poistettu ne jakkarat ja ei ui vesi koppiin kierteihen välistä. kato takapää rungosta ja korista, erityisen tarkkaan lokarin kaarien etu ja takapiä ruosteihen varalta ja sitten nosta etupää ilimaan ja reuho renkaista pystyyn ja sivusuuntiin ni tiiät pyöränlaakerien ja nivelien välykset. niitei sais olla tai voi ajossa käyttäytyä vähän hassusti, tosin kiristettävillä laakereilla ja se pyöränlaakereihen vaihto on max puol tuntii molemmat puolet

laakerit on ~50 fixuksella ja nivelet saapi kanssa, maksaavat pari-kolome kymppiä kappale ja aikasta helepot vaihtoo, tosin joutuu aina sit passaamaan auraukset kohalleen. se on alustan osalta heleppo huoltoo ja osat on perus nissanin henkilöautoista hiukan kalliimpia, mut selevästi halavempia ko esmes patrolliin. ja jos ostat, tuluppoo se EGR ihan ehottomasti, miulla on jossain yks blanking plate jemmassa ko vahingossa niitä tult 2kpl miule, tosin ne ei maksa ebayssa ko max vitosen kappale posteineen