Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.05.2015, 07:42
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

En kyllä edelleenkään ymmärrä miten jarrut voisi olla joku ongelma? Onko kenenkään auto mennyt leimasta läpi ilman jarruja? Jos jatkuvalla nelivedolla varustettu auto viedään leimalle ja sillä ei testata jarrudynossa jarruja niin voiko siinä autossa olla jarrut? Enkä nyt oikein ymmärrä tuota systemaattista jarrujen välttelyä. Voisitko tuota avata vähän enemmän. Se että olen nelivetoisella autolla välttänyt jarrudynon niin onko siinä jotain ihmeellistä ja mullistavaa? Jatkuvalla nelivedolla niin vain käy monella katsastusasemalla. En varmasti ole ensimmäinen ketä on jarrutestin sillä välttänyt.

Mitä tuohon voiton maksimointiin tulee niin saisin tuosta autosta heti enemmän rahaa mitä maksoin siitä. Se että en heti sijoita uusiin jarrupaloihin, levyihin, rumpuihin sun muihin on ihan järkevää toimintaa kun autosta ei todellakaan ole paljoa maksettu, enkä siihen kovin paljoa meinannut edes sijoittaa rahaa kun alunperin sen piti olla aura-auto millä ei edes tiellä ajeta. Miksi ihmeessä sijoittaisin helvetisti rahaa siihen että saisin vitun hyvässä kunnossa olevan vanhan paskan? Ei sen arvo siitä nouse yhtään mihinkään. Se on edelleen vanha paska. Se on hukkaan heitettyä rahaa. Jos nyt tuosta suikasta käyn jarrut läpi, putsaan ne ja sillä se menee leimasta läpi niin miksi ihmeessä sijoittaisin enemmän rahaa sen jarruihin?? Vaihdatko itse joka hemmetin leimaan uudet jarrut, nivelet sun muut mitä leimalla katsotaan? Tuskimpa. Eiköhän se riitä että auto on leimakunnossa.

Niin ja painotan nyt edelleen sitä että jos se ei mene leimasta läpi niin se menee sinne mökille aura-autoksi mihin sen alunperin ostin. Se vaan nyt sattuu olemaan sellaisessa kunnossa, että siihen voisi ehkä saada leiman ilman suurempia investointeja niin miksi en leimaisi sitä? Menetän ehkä sen n. 50€ kun yritän leimaa sitä. Onhan se jo yli puolet koko auton arvosta. Voishan tuolla toki ostella vaikka kaljaa ja parantaa sen kautta maailmaa, mutta kun se ei vaan ole se mun juttu.
Vastaa lainaten