Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.05.2015, 00:02
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
Ne on jonkinmallin yleisavaimia, eikä perinteisiä 12-kantteja. Ihan perseestä. Joka toinen ote mutteriin ei lähekään normaalilla nurkalla vaan jollain ihan muulla muodolla ja vähääkään pehmeempi tai jo porsinu kyllä porsii varmasti.

Hommaa oikeet 12-kanttiset ja 6-kanttiset, joista 6-kanttisissa tietysti nurkka voi olla avarrettu. Mistä? No makuja on monia, oon ite tykänny Fixuksen myymistä Boxoista suht edukkaina ja hyvän olosina. Bilteman 10v takuiset on kanssa toimivan maineessa, mutta oon ite vierastanu värejä, enkä osaa sanoa onko niissä joku yleiskantti vai oikee.
Aikanaan töissä oli BOXOn työkaluvaunut, ja eipä ole jäänyt muuta positiivista mielikuvaa, kuin se, että oli helppo tarkistaa että kaikki (paskat) osat tuli takaisin rempan jälkeen... siis ne vaahtomuovi tms. työkalun pitimet laatikoissa oli OK, ja itse kärrykin oli OK, Mutta räikät, väänninpäät (siis ns. meisselit yms 1/4" hylsässä) ja listat olivat MINUN MIELESTÄ "kuraa", verrattuna esim. bilteman 10v takuulla oleviin.

Ja jos verrataan ns.laadukkaisiin ammattityökaluihin, myös nuo bilteman 10v takuulla olevat on "kuraa"... Mutta boxo on omaa luokkaansa, toki vähintään hyvää keskitasoa jos verrataan "Halpakaupan omaan merkkiin".

-> Liekkö sattunut paskat työkalut noihin molempiin vaunuihin, mutta oman auton perästä piti hakea työkaluja, kun joku pultti/ruuvi rms. oli niin lujassa, että boxo antautui... ja Räikät alkoi lipsumaan, kun tyhmyyksissään räikkäsi liian nopeasti-> 3 sormeen, ja otsaan haavateippiä oli pahin lipsaus.... Oppipahan käyttämään paineilma pulttipyssyä aina kuin mahdollista....