Viestiketju: remmiahdin
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 11.05.2015, 21:31
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

no ku ny tälle linjalle lähdettiin ja asiantuntemustakin tuntuis löytyvän,ni kysäisisin tähän väliin lainaten
topiccia,et kun mul on tuollanen entisöinti projekti meneillään.veneen historiasta on niukasti tietoo,mut joku 50-60 lukulainen on ja siin on nykyste 110hp volvo pentan,diesel moottori..oma ajatukseni on tehdä veneestä päiväcruisailu laite ihan tähän rannikko ajeluun kauniille kesäpäiville.eli poltto aineen kulutus ei olis pää tavoite vaan äänimaailman hillitseminen ja järjellisen tehohyöty suhteen tavoittelu.alkuperäinen moottori on suora kutonen joten tilapuutekkaan ei olis ongelma.lähinnä runko nopeus..vene on täysmahonkia ja 9,5 m pitkä,2,60 leveä ja painoa espoolaisen apuun tulleen hiab avustjan mielest sinne 2500-3000kg .millaista moottoria kyseiseen paattiin raati olis valmis asentelemaan?pari kuvaa kuorma auton päält löytyy profiilistani,lisä speksejä ja kuvia asian selvittämiseks laitan mielellään..millaisia ajatuksia??alkuperäiseen kysyjän topicciin en osaa vastata,mut kun remmi ahdetusta veneestä on kyse haluaisin mieluusti nähdä KUVIA ihan joka kantilta)arvailua..joku kakskerta jenkki venho omc vaparilla..otathan huomioon sen et venekäyttöön tehdyt moottorit on jo valmiiksi korkeampaa viritystasoa ku esim. autokäyttöön tehdyt..ajattelen vain et puristuspaineen laskua tarviis aika paljon harrastaa,et pysyyis se voima siel kannen ja männän välis kohtuu ahdoilla..

__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..

Viimeksi muokannut G280E : 11.05.2015 21:42
Vastaa lainaten