Kyllä se näin että eaton on roots, itse meinaan kokeilla selvitä halvalla ja laittaa eaton 62:sen omaan projektiin 2.3l bensa mootoriini ja 250-300hp. Paikkeille jännitykseksi jää mitä ne neukut on siinä kohtaa, jos lämpenee niin paljon että häiritsee sit joutuu laittamaan vortekin remmiturbon joka maksaa taas aivan helvetisti enemmän tosin silloin sais taas voimaa lisää, ja se remmihän on hammashihnalla niin ei pääse remmi sutimaan vaikka saisi vähän vettäkin tarkoitan jakohihna tyyppinen, onhan autopuolella ja vesi jäähyturboja, esim. 4x4 cosworth To4 garretit tosin vain välitila, ite olen aina kauhulla miettiny jos pako pesä mansikkana painaa talvella mootorin veden alle miten sen ahtimen käy ihme on jos ei halkee/räjähä onko kokemuksia että ois hajonnu?
[QUTE=VsaTku;5194]En ole mikään äkspertti, mutta kun tuo Eaton on just roots-tyyppinen ahdin, joilla on juuri ongelmana hyötysuhteen tippuminen, kun niitä viritellään toimimaan sillä alueella, mihin niitä ei ole tarkoitettu. Niiden etuna on sitten halpa hinta.[/QUOTE]
|