Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.05.2015, 18:09
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
Ne on jonkinmallin yleisavaimia, eikä perinteisiä 12-kantteja. Ihan perseestä. Joka toinen ote mutteriin ei lähekään normaalilla nurkalla vaan jollain ihan muulla muodolla ja vähääkään pehmeempi tai jo porsinu kyllä porsii varmasti.

Hommaa oikeet 12-kanttiset ja 6-kanttiset, joista 6-kanttisissa tietysti nurkka voi olla avarrettu. Mistä? No makuja on monia, oon ite tykänny Fixuksen myymistä Boxoista suht edukkaina ja hyvän olosina. Bilteman 10v takuiset on kanssa toimivan maineessa, mutta oon ite vierastanu värejä, enkä osaa sanoa onko niissä joku yleiskantti vai oikee.
Joo niis on tosiaan semmone hiukan erikoinen hammastus/kantitus.. oliskohan joku tyyliin 24-kulmainen tms.. ikh hylsysarjaa matkiva motonet sarja mul o tällä hetkee käytös ja oon kyl ollu tyytyväinen itse työkaluihin, salkku on vaan aivan susi!

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!