Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 10.05.2015, 09:39
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Ei kyllä edelleenkään löydy.

http://www.findpart.org/part/suz-2761060g00/ oisko tuossa sitten samalle koodille eri variantteja? Mutta eipä noillakaan yhdelläkään löydy. Venäjältä lähinnä löytyy osaa. Mut pitäs löytyä EU alueelta. Hieman kummallista kyllä. Mahtaakohan Lianassa, Igniksessä, Swiftissä tai SX4:ssä olla tuohon sopivaa viskoa? Yhden purku kuntoisen neliveto Igniksen löysin. Hämärä muistikuva, ettei Igniksessä saanut lukittua nelivetoa. Joten se voisi olla samankaltainen? Subarusta ei tuohon saa palikkaa. Niissä motti on pitkittäin ja kuulemma jakolaatikossa on nuo kilkkeet, mitä Suzukissa on keskellä kardaania. Jos taas tuon viskon avaa niin mitä öljyä sinne kuuluu laittaa? Tuolta kun on lueskellut niin sinne kuuluvaa öljyä ei ilmeisesti myydä erikseen. Sitä ei myöskään kukaan missään mainitse että mitä öljyä ovat sinne sitten lopulta laittaneet ja onko se lähtenyt sen jälkeen toimimaan.

Pitää tänään vähän tutkia tuota tappi juttua. Mikäli sillä tapilla saa tuosta nyt nelivetoisen niin sit ehkä halvin tapa on alkaa keksiä sähkömoottoria mikä napin painalluksesta siirtää tuota tappia. Eli tulisi kytkettävä neliveto. Koska eihän se haittaa vaikka se visko pitää jatkuvasti nelivetoa päällä. Nappulasta vaan kytkee sen aina pois. Mutta kuinka helposti tämä tappi sitten liikkuu. Nuo sähkömoottorit tuskin on kovin kalliita. Tuossa kun auton nostaa ylös niin voisi tutkia samalla miten tuo laitos saadaan korotettua.
Vastaa lainaten