Mulla meni vielä reilummin, mutta nyt on nelisen tonnia ajettu ja alkaa rauhottua. Pakoputki putosi viikolla tielle, kun tuo laipan hitsuusauma petti. Uutta saumaa kehiin ja tänään jatkoin vielä vähän pidemmäksi. Saa joustokappaleen haettua, niin uskaltaa laittaa jo äänenvaimentimenkin sinne perään..

Tuollainen ilmanjäähdytyskenno tuli haettua moponepistä. Täyskaasuvedätyksessä ahdot nousee 1,2 barin huitteille, jolloin ahtojen lämpö nousee n.60 asteeseen ja pakolämmöt 750 asteen huitteille. Ei meinaan pakoventtiilejä palele..

Halvemmallakin ois saanut eioota muutamasta nettikaupasta tai ulkomailta, mutta alkaa olla hoppu tavata leimasetää kohta, niin otin tuolta, mistä sai justnytheti.
Kytkimen pitävyyttä tuli taas testattua, tällä kertaa Bobbari painona. Hyvin piteli vieläkin.
__________________
Horsepower and Drag Racing
www.facebook.com/FunJamRacing
Ajoneuvojen loppukäyttäjä..
Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi
Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti.
HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa)
Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa)
Lehmä: Trailduster -76
Exiä
C306:Kuorkkikrossivoittaja
Protector: Avoläjä
TuninkiBertta: -80
Pätkis: pätkäpatrolli -82
Urbo HJ
Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero
Esory