Viikolla sain lopultakin myös nuo takavanteet ja beadlockit putsattua ja maalattua.
Tänään sitten niputin taka-akselin peräkoppaa lukuunottamatta takas nippuun uusilla jarruosilla eli sylkyt, kengät,
putket ja käsijarruvaijeri vaihtu uuteen. Jokus noilla sais tuon pysähtymään säätämisen jälkeen

Samoten tuli
tekastua huohotukselle paikka perän päälle.


Tänään jos vielä sais ainakin aloteltua tuon takaperän panssarin niin vois olla tyytyväinen.
Ohjauksen tehostuksen suunnitelmat muuttuivat, ei tuukkaan vanin simpukka vaan ameriikasta löytyi firma joka
tekee toijotan simpukasta versiota FC-jeeppien tehostamiseen eli sellanen meni tilaukseen eilen. Passaa hyvin pienillä
muutoksilla orkkispaikalle. Pumppu, letkut, jne. pittää kattoa mitkä hommaa, voi olla että tulee toijotan alkuperästä
tehokkaampi pumppu niin vois laittaa assarin sitten joskus jos tuntuu siltä.