Kyllä mäkin noilla kriteereillä ZJ:n ottaisin.Hyvästä kasikoneisesta toki joutuu antamaan isohkon nivaskan paikallista valuuttaa,mutta niin joutuu hyvästä viimeisimpien vuosimallien XJ:stä myös.Vanhemmat XJ:t ainakin tuppaa pehmiämään aika tavalla eli jos niitä hitsailuja haluaa vältellä niin ei ehkä ole mielekäs ostos.
Kasikoneisen keula tietysti painaa jonkinverran enempi kuin kutoskoneisen,mutta se tuskin tässä tapauksessa merkkaa mitään jos pääasiallinen käyttö on maantiellä.
Niin...ja mitä siihen kulkupuoleen tulee niin vaikka XJ kuinka on nelilitraisella ni kyllä siitä melkoinen etana tulee jos alle ruuvaa 33" kurapyörää ja vaikka 4" korotus sarjaa. Et olis ensimmäinen (etkä viimeinen) jonka "käyttis" jalostuu kuin varkain yhä vaan enemmän tieverkon ulkopuoliseen käyttön