Viestiketju: KDJ120/125 iskarit
Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 06.05.2015, 21:51
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JukeBoy Näytä viesti
onko Matilla itsellä ollut konit/bilsteinit alla?
Näissäkin näyttää olevan useita malleja.
5100-sarjan Bilsteinit nyt. Koneista kuullu vaan hyvää, ei oo rikkinäisiä tullu vastaan.
Nää nykyiset ihan hyvät mut takapumput fuskaa pakkasella vähän öljyä, kuivuu sitten taas.
Vastaa lainaten