Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JukeBoy
onko Matilla itsellä ollut konit/bilsteinit alla?
Näissäkin näyttää olevan useita malleja.
|
5100-sarjan Bilsteinit nyt. Koneista kuullu vaan hyvää, ei oo rikkinäisiä tullu vastaan.
Nää nykyiset ihan hyvät mut takapumput fuskaa pakkasella vähän öljyä, kuivuu sitten taas.