Näytä yksittäinen viesti
  #623  
Vanha 05.05.2015, 15:52
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

[QUOTE=JSJ;1222589]Jos lukossa ei ole ilmaa ja tiivisteet kunnossa niin ei varmaan hyppää pois paikoiltaan. Siellä on 16bar hydrauli paine joka pitää sen holkin kyllä paikoillaan (ainakin itsellä pysyy vaikka nilkka suorana asvaltilla polttaa kumia ja vääntöäkin löyty semmonen rapiat tuhat newtonia...).

good for you,but...

voisinko muistaa niin väärin..voisin kyllä mutten usko.
16 bar hydraulipaine on kyl niin pieni paine hydrauliikan saralla etten tie mitä tuohon sanoisi..mut tuo et se paine pitää lukkoholkkia paikoillaan,ei taida olla ihan niin..oletko tutkinu sitä lukkomekanismin sielun elämää?
mä muistelen et työsylinterin mäntä ei ole jäykästi siirtohaarukkaan,vaan täytyy siellä olla jousi kuorma joka,hampaiden tullessa kohdilleen,painaa holkin siinä kohdin kiinni.kuten sanoit,jos siellä ei ole ilmaa..neste ei ole joustava elementti,lukko vipu nousee ja laskee kyllä aina esteettä ääri asennosta toiseen,ei ne hampaat ole siel aina just kohdillaan..
hmm..mistä ton 16 baria keksit?työ paine sinne tulee sun ranteesta,niinkus tehostamattomiin jarruihin reidestä ikään.ei siel ole pumppua välissä..suljettu järjestelmä.
Mahtavat on väännöt,mutta eihän se akseli lukko asfaltilla joudukkaan niin rasitukselle ku maastossa,jossa kitkaero renkaiden välillä on tämän tästäkin luokkaa 0-100%.jakolaatikon päälle enempi rassaa..
Toi lukon ilmauskikka on kyl ilmiömäisen hyvä oivallus,ostan sen kyl heti ja vaikka ilman vokaaleja

EDITTIÄ!!!!
jumankaut sälli...sul on mun vanha GEE siel!!!aatteleppa ite
olen mä sitä haikeena ain väliin ajatellu et mitä sille kuuluu ny..hieno homma et viel hengis ja ihan on viel kopillaan olevan näkönenki..
hmm..jos siin lukko pitää etkä oo sille mitään joutunu tekee ni eikö kannattanutkin viilata siinä tapauksessa hampaitapunainenhan se oli lähtiessä,mut parlokit ja helmat tunnistan kyl,kätteni töinä,tais toi lommokin helmassa tulla kaupantekijäisinä..
__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..

Viimeksi muokannut G280E : 05.05.2015 16:32
Vastaa lainaten