Näytä yksittäinen viesti
Vanha 03.05.2015, 07:18
Hessu888:n Avatar
Hessu888 Hessu888 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 14.10.07
Sijainti: Finland
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Tilasin polyuretaani panhardin puslat eteen ja taakse, näyttäis ainakin käteen asiansa ajavilta. sisällä paksu holkki joka ainakin mukana tulleeseen pulttiin mätsää täysin välyksettömästi. ite polyurtsuosa on kahessa palassa, joten asennuksen luulis olevan helppoa. tosi sitkeen oloista kun koitin painella talttapäämeisselillä. En oo vielä keriinny asentamaan joten ei oo mitään tietoa sopivuudesta mutta auton alla tehdyn pikavertailun jälkeen uskoisin että suurempia ongelmia ei tule. tähän asti muutenki kaikki sopinu mitä milneiltä oon tilannu, joten luotto on kova
Suuri osa tavaroista mitä oon tilannu on tullu toyota genuine parts laatikossa ja tarvikeosatkin ollu laadukkaan oloisia mutta stefoja sieltä ei kannata tilata, ne on jotain aivan uskomattoman surkeita.
Mä laittelin muutama vuosi takaperin hodariin millnerin puslat eikä ne ainakaan silloin sopineet paikalleen ilman vuoleskelua. Osa pulteista oli lisäks sen verran lyhyitä, että ois pitänyt jättää prikkoja pois, joten käytin vanhat pultit. Ajossa ne puslat oli kyl hyvät.
Vastaa lainaten