Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 28.04.2015, 22:43
sössö84:n Avatar
sössö84 sössö84 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 22.02.08
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 317
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Ja tuo kitkalukko etuakselilla, varsinkin jäykällä nelivedolla, tuo ongelmia kääntymiseen, siis "puskee" entistä enemmän, siis lukitsee etuperää aina kun käännytään: siis molemmat etupyörät pyrkii sutimaan. ja ilman kitkalukkoa jompi/kumpi etunen pyrkii sutimaan, ja sutimaton pyörä ei luista sivuttain....
toki esim. hilux on niin etupainoinen tyhjänä, että edellämainittu ei päde suoraan?
Ei ollut mulla lukkorengasta murroksen sisällä niin piti lisätä vetoakselin päähän lisää rautaa etei vedä poori yli/ohi murroksen sisällä. Hitsasin m8 mutterin akselin päähän joka nojaa avoimen hipinion perän ristitappii. Etu kitkalla ajaessa nelivedolla ja 33, toimii hyvin lumessa ja mudassa mut kun tulee kanto tai kivi niin antaa periksi noin 300tkm ajettu perä. Kääntyi ihan ok mut rattia jäykkä kääntää ajossa. Mitä kuumemaksi perän öljyt hakkuuttaa muta poorissa niin paremmin kitkalukko pitää sen totesin.

Viimeksi muokannut sössö84 : 28.04.2015 22:46
Vastaa lainaten