Mun mielestä taas nimenomaan tuolla katsastus vaatimuksella tasoitetaan eroja kun ihan ihmeitä ei voi rakentaa ake:n määräysten mukaan mutta muuten olisi kohtuu vapaata.
Pro-modi vs. modi on kuitenkin kohtuu lähekkäin. Kuitenkin pro-modissa paljon sellaista mitä ei saa kadulle leimattua kun taas uuden modi sääntöjen mukaisen auton voi kohtuudella rakentaa. Esim. suurin osa pidemmälle rakennetuista safari autoista menee modiin nykyään, muttei "pärjää" pro-modille.
Nykysääntöinen modi on mielestäni aikalähellä entistä 2 luokan autoa ja hyvä niin.
Pointtini on että, jos on rakentanut modiin autoa ja sääntöjen muututtua niin miksei voisi sirtyä pro-modiin? Kauden alkuun on kuitenkin niin kauan aikaa että varmasti saa muutokset tehtyä. Tuskin sinne pro-modiin ainakaan alkuun tulee mitään hirveää ryysistä uusista pro-mod autoista, eiköhän suurin osa autoista tule olemaan vanhoja modilaisia?
nää nyt vaan mun ajatuksia.
-sami-
Note! This message was posted anonymously!
|