Näytä yksittäinen viesti
  #22  
Vanha 06.01.2005, 12:29
JariM JariM ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.06.04
Sijainti: Pohjois-Pohjanmaa
Viestit: 193
Perusasetus

Suzukissa tarkenee aika hyvin, kun lämpöeristää sisätilat - eli jotain "retkipatjaa" kaikkiin sivuverhoiluihin ja lattiaan joka puolelle.
Kattoon myös jos vain viitsii värkätä.
Lämmön tulo ei tahdo auttaa, jos kylmiä pintoja on niin paljon kuin SJ:ssä.

Nestekierrossa oleva lisälämmitin on hyvä, tottakai.
Sen etuna auton omaan lämmityslaitteeseen on se, että ajettaessa vaikka 20 asteen pakkasella oma lämmityslaite joutuu lämmittämään -20 asteista ilmaa, mutta lisälämmitin kierrättää sisäilmaa eli auton jonkinverran lämmettyä jotain +10 asteista.

Useimmissa SJ 410 ei ole ollenkaan poistoilmareikää, se pitää ehdottomasti tehdä ja mieluiten lisätä poistoilmalle puhallin tehostamaan ilmankiertoa.
Lasit pysyvät aika hyvin sulana poistopuhaltimen ansiosta, itse laitoin edelliseen Suzukiini ja kyllä tuli hyvä.
Auton lämpiämisessä on myös selvä ero.
Nykyiseen kokeilen tietokoneen puhallinta, kunhan ilmat vähän lämpiävät että tarkenee laitella.

Vastaa lainaten