Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 22.04.2015, 13:28
Rngd Rngd ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 20.08.13
Sijainti: Turku, Suomi
Viestit: 312
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
eBay on myyjälle ihan vitun paska, ostajalle hyvä. Jos yhtään katsoo ulkomailta juttuja myyjäosapuolilta, niin tämän voi todeta hyvinkin äkkiä..
No ei tuo ostajallekaan tunnu ihan helppo olevan.
Koitin ostaa Saksan Ebaystä (ebay.de) yhtä osaa. Sanottiin, että international toimitus onnistuu. Siirsin tuotteen ostoskoriin ja koitin mennä maksamaan, niin tuli herja ettei toimitus onnistu koska myyjä ei ole ilmoittanut postikuluja Suomeen.
No koitin poistaa tuotteen ostoskorista niin eipä onnistunut enää sekään vaan sanottiin, että olen sitovasti ostanut tuotteen, siis vaikkei se kuitenkaan onnistu.
Jätin homman siihen ja ostin osan muualta. Jonkun päivän päästä tuli sitten kuitenkin Ebaystä sähköposti, että "postikulut on xx e ja kokonaissumma xxx e. Käyppä maksamassa."
No en tietenkään maksa kun minulla on jo haluamani osa. Pitäisi muka ottaa yhteyttä myyjään ja anella että saako tuotteen palauttaa vaikkei sitä ole edes postitettu (tietenkään, koska en ole maksanutkaan). Roikkukoon siellä ostoskorissa puolestani vaikka maailman tappiin.
Vastaa lainaten