Ebay
Hyvä tietää.
En oo mitään sitä kautta koittanut myydä enkä näköjään koitakkaan.
Se menee aina hankalaksi jos joutuu reklamoimaan toiseen maahan saatika isonveden taakse?
Muutama kännykän kuori on maksettu 10,- ja saamatta vaan tuosta on jo puolivuotta. Kävin antamassa negatiivistä palautetta myyjälle. Kuoria ei oo näkynyt?
Jeeppiini onnistuin tilaaman aikoinaan väärän mallin jäähdytimen kun klikkasin alemmalta riviltä kun oli halvempi ja just siinähän malli vaihtui??? Pitäs lukea tarkemmin mitä tilaa. Tarttee laittaa tuo kohta taas myyntiin. Oma moka.
Jakolootan ostin yksityiseltä ja se onneton meni pakkaamaan sen kahteen pakettiin vaikka hyvin olisi kulkenut yhdessäkin, rahtikulut tuplaantuivat???
Olis ollut reklamaation paikka, vaan olin tyytyväinen kun sain jakolootan ja annoin asian olla.
XJ:hin tuli korotus sarja aikoinaan tosi nopeasti alle viikossa ja olin tyytyväinen, vaan viikon pästä tuli taas samallainen setti ja tililtä lähti rahat, oli hetken rahat vähissä.
Myyjä väitti että olin kaksikertaa painanut "send" nappia vaikka itselläni ei ollut kuin yksi tilausnumero? Olivat keräneet osat kahteen kertaan.
Lopulta kuottokunta sai rahat takaisin parin kuukauden jälkeen ja olen ostanut onnistuneesti samasta kaupasta myöhemminkin.
t. Ismo Ämmä
Viimeksi muokannut ImacInnes : 22.04.2015 08:19
|