Näytä yksittäinen viesti
  #86  
Vanha 05.01.2005, 21:05
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Jotta tää kisa pysyis kaikkien mielessä, niin laitetaas viimeviikonlopun rasti reissusta parit kuvat. Vähä niinku "houkutus-linnuiks" niille, jotka ei vielä ole ilmoittautuneet kisaan.


Ratamestarin peli, eli LJ, missä HDJ akselit, 350tpi Chevy, 35" boggerit etu ja takavinssit yms:



Osa rasteista ollaan otettu itekkin ihan autolla, niinku malliks. Eli tässä olis esimerkiks hyväksyttyyn tulokseen riittävä kuva....mitä nyt menin suttaamaan rastin numerot tahallaan pois<img src=/smiley/finger.gif border=0 align=middle>



Fiilistely kuvat lauantailta, ku oli niin pirun hieno ilma!!!



Välillä tarvittiin kyllä vinssiä, vaikka koitettiin pahoja paikkoja kiertää, ku niissä kuluu aikaa niin hitosti.



Kilpailun johtaja kertoili, että tällainenkin kuva on kuulemma hyväksytty, missä näkyy auton rekkari ja rastinumero ja yltyy molempiin. Saas nähdä moniko tuonkin rastin hakee<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>




Uraa löytyy ihan riittävästi. Jopa portaaleillekkin. Tosin tästä kilpailunjohtajan 6x6 tuli kuitenki ihan helposti.....ns. Flat Out tyylillä <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>










"FORMULA OFF ROAD.....I'M SOLD TO IT"

ACN aktiivi.
Vastaa lainaten