Kyllähän siellä yks ohjausiskari on, mut orkkispaikalla, eli vetotangosta runkoon. Jos haluaisi hukata voplausta, niin jousiin pitäs vaihtaa uudet puslat, riiput ja tapit. Sitten pitäs heittää apukierrejouset kokonaan pois, vaihtaa etuakseliin uudet laakerit kääntökuuliin ja lopuksi vielä rälläköidä etuakseli poikki ja säätää caster 4° :seen.
Aikoinaan ku tuli ajeltua 39,5" boggereilla, niin oli pakko laittaa ihan assistenttisylinteri, jotta auto säily jollakin tapaa ajettavana.
Ite oon tilaillu noita ohjausiskareita tuolta amerikanmaalta rockautosta. HD-mallin ohjausiskari tais jäähän tulleineen ja alveineen maksamaan jotain 90e. Dobinsonin ohjausiskari (joka siellä on paikoillaan näön vuoksi) makso uutena jonku 120e ja kuoli alle kahteen viikkoon.
Eli joo, se on woblannu likimain aina, eikä siihen oo mitään järellistä syytä löytyny. Lääkkeet sen loppumiseen kylläkin.
|